OM OSS

Starten: Ideen om sommerskolen ble til høsten 2008;  Vi lager en ukes sommerskole for alle unger i grunnskolealder! Den skal være lærerik, spennende, morsom og annerledes. Den skal være et alternativ til tradisjonelle idrettsleirer. Den skal ha et bredt mangfold med tilbud for alle.

Med et oppriktig ønske om å lage en uforglemmelig begivenhet for barn og unge, satte vi i gang. Og slik gikk det.  Stine Sofies sommerskole ble avholdt for første gang i juni 2009 med 170 deltakere i alderen 7-15 år, dette takket være gode medarbeidere og positiv og velvillig innstilling fra våre samarbeidspartnere.

Beliggenhet: Sommerskolen har base på friarealet på Groos ved Gittas hus. I naturskjønne omgivelser med fantastiske muligheter for utfoldelse i lek og læring, på stranda, på brygga, svaberget og på gressplenene, foregår flere av aktivitetene. Noen kurs trenger egne baner/arenaer tilpasset aktiviteten.

Visjon: Vi skal lage Norges beste sommerskole!

om_oss.jpg

OSS FIRE

SVEIN PETTER HÅTVEIT

Tre barn, bor i Grimstad.
Har jobbet som adjunkt i Grimstad siden 1999.

LARS PETTER VÅRDAL

Tre barn, bor i Kristiansand.
Har jobbet som lektor i Kristiansand og Vennesla siden 1999.

VIDAR RØNNING ANDERSEN

Tre barn, bor i Grimstad.
Har jobbet som adjunkt i Grimstad og Lillesand siden 1995.

RUNE NØSTVIK

To barn, bor i Grimstad.
Har jobbet som adjunkt i 8 år, 6 år i Asker og 2 i Grimstad.